Shop Mobile More Submit  Join Login
sandwich roll bento by BentoLove sandwich roll bento by BentoLove
SANDOICCHI SUSHI! :XD:
these are actually sandwichrolls with chicken, carrots and paprika. I also put some dressing in them. ^^
08.03.2012
Add a Comment:
 
:iconharuka--chan:
Haruka--chan Featured By Owner Oct 14, 2014  Hobbyist General Artist
Wow, this looks amazing!!!!!

And I love the cute bento accessories! ^____^
Reply
:iconbentolove:
BentoLove Featured By Owner Oct 31, 2014
thanks! :iconcocoloveplz:
Reply
:iconharuka--chan:
Haruka--chan Featured By Owner Nov 1, 2014  Hobbyist General Artist
You're welcome! :hug:
Reply
:iconfishofglass:
fishofglass Featured By Owner Oct 23, 2013
that’s amazing!
Reply
:iconbentolove:
BentoLove Featured By Owner Nov 8, 2013
thanks so much! :iconcocoloveplz:
Reply
:iconpsychopotato:
psychopotato Featured By Owner Sep 25, 2013  Professional Digital Artist
So cute! I love how they look and those colors~
Reply
:iconbentolove:
BentoLove Featured By Owner Sep 25, 2013
thanks so much! and thanks for faving too! :iconcocoloveplz:
Reply
:iconbrecreep:
Brecreep Featured By Owner Mar 25, 2012  Hobbyist General Artist
ahaha creative making sandwich wraps look like sushi!
Btw.. I love those forks you have...
Reply
:iconbentolove:
BentoLove Featured By Owner Mar 25, 2012
haha yeah, I had fun with those! ^^
those little forks are actually for party snacks, so that everyone remembers which one is his or hers... I just like that they bring some colour to the bento's :)
Reply
:iconbrecreep:
Brecreep Featured By Owner Mar 25, 2012  Hobbyist General Artist
oh hahaha I think they are lovely! :3
Reply
:iconscarletts-fever:
Scarletts-Fever Featured By Owner Mar 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
Cute, the sandwiches look very nummy :aww:
Reply
:iconbentolove:
BentoLove Featured By Owner Mar 9, 2012
:D thanks!
Reply
:iconvetriz:
Vetriz Featured By Owner Mar 8, 2012
Looks tasty :)
Reply
:iconbentolove:
BentoLove Featured By Owner Mar 9, 2012
yeah, I just realized I replied on my other account ^^;
sorry about that, it's me! :)
Reply
:iconherrlinde:
HerrLinde Featured By Owner Mar 9, 2012
it WAS! :D
Reply
:iconsacred-feminine:
Sacred-feminine Featured By Owner Mar 8, 2012
sandoicchi sushi~ lol, u got pretty creative there.
Reply
:iconbentolove:
BentoLove Featured By Owner Mar 9, 2012
yeah, I just realized I replied on my other account ^^;
sorry about that, it's me! :)
Reply
:iconsacred-feminine:
Sacred-feminine Featured By Owner Mar 9, 2012
lol, yeh it was a new random word I learnt today.
Reply
:iconbentolove:
BentoLove Featured By Owner Mar 9, 2012
yay for random words! :dummy:
I always like learning new ones :)
Reply
:iconherrlinde:
HerrLinde Featured By Owner Mar 9, 2012
lol sandoicchi sushi :D yep that's a better name! I'll use that ^^
Reply
:iconlegrandzilla:
Legrandzilla Featured By Owner Mar 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
It depends on your definition of sushi..I would not call it fake, since sushi does not have to have any particular ingredient as far as I know. Most people I know think sushi means raw fish (they never heard of sashimi). I would call what you made chicken sushi rolls. Actually I heard that for a period of time in Japan they were having trouble getting tuna so they used horse meat in its place, and people loved it! Brrrr!
Anyway, looks delish!
Reply
:iconbentolove:
BentoLove Featured By Owner Mar 8, 2012
sushi, as in: made with rice :)
yeah, horse meat is said to be a bit sweeter than cow's meat
some butchers here have horse steaks as specialty
I've never eaten it though
Reply
:iconlegrandzilla:
Legrandzilla Featured By Owner Mar 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
me neither!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 8, 2012
Image Size
443 KB
Resolution
2048×1536
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
934
Favourites
47 (who?)
Comments
23
×